Σε οριακή κατάσταση βρίσκεται η διαχείριση των βοθρολυμάτων στη Λεμεσό, με τις εταιρείες εκκένωσης να κάνουν λόγο για αδιέξοδο και τον Επαρχιακό Οργανισμό...