Αρχική Περιβάλλον Μπάχαλο με τους μεταφορείς skip
Περιβάλλον

Μπάχαλο με τους μεταφορείς skip

Share
Default Featured Image
Share

Πετάνε όπου να ‘ναι και όπως να ‘ναι οι μεταφορείς των σκιπ το περιεχόμενό τους παρά το ότι χρεώνουν 160 ευρώ τον κάδο για να τον μεταφέρουν σε αδειοδοτημένες μονάδες. Θησαυρίζουν πετώντας μπάζα μέσα σε ποτάμια. Έχουμε καταντήσει γραφικοί με τα ερωτήματα: Υπάρχει Τμήμα Περιβάλλοντος; Υπάρχει Κοινοβουλευτική Επιτροπή Περιβάλλοντος; Υπάρχει Επιτροπάτο; Υπάρχουν νόμοι σε αυτό το ευρωπαϊκό κράτος; Γιατί δεν εφαρμόζονται, γιατί; Λογική αγνοείται!

Share
Σχετικά Άρθρα
ΚύπροςΠεριβάλλονΠολιτική

Λεμεσός: Σε οριακό σημείο η διαχείριση βοθρολυμάτων – «Πάμε προς διάλυση» καταγγέλλουν οι εταιρείες

Σε οριακή κατάσταση βρίσκεται η διαχείριση των βοθρολυμάτων στη Λεμεσό, με τις...

ΚύπροςΚύριες ΕιδήσειςΠεριβάλλον

Ανησυχία για τα μικροπλαστικά: Έως 6.000 σωματίδια ανά τετραγωνικό μέτρο

Η παρουσία μικροπλαστικών στις κυπριακές ακτές δεν αποτελεί ούτε νέο ούτε αιφνίδιο...