Αρχική Uncategorized Τα πορτοκάλια μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού
Uncategorized

Τα πορτοκάλια μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού

Share
Default Featured Image
Share

portokali_Juice

Ένα πορτοκάλι την ημέρα… μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού σύμφωνα με νεότερη έρευνα. Οι ερευνητές εστίασαν σε ουσίες που ονομάζονται φλαβανόνες και περιέχονται σε εσπεριδοειδή. Οι ερευνητές δήλωσαν ότι τα φλαβονοειδή στα εσπεριδοειδή βελτιώνουν τη λειτουργία των αγγείων ή μειώνουν τη φλεγμονή, που έχει συνδεθεί με το εγκεφαλικό επεισόδιο, δήλωσαν οι ερευνητές.

Η έρευνα δημοσιεύεται στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού ‘ Stroke’. Οι φλαβανόνες είναι είδος φλαβονοειδών. Εκτός από φρούτα και λαχανικά, τα φλαβονοειδή βρίσκονται στο κόκκινο κρασί και τη σκούρα σοκολάτα. Γυναίκες που κατανάλωναν τις περισσότερες φλαβανόνες είχαν 19% χαμηλότερο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου σε σύγκριση με όσες κατανάλωναν τις λιγότερες.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι το 95% τω φλαβανονών που καταναλώθηκαν προέρχονταν από εσπεριδοειδή, κυρίως πορτοκάλι και γκρέιπφρουτ. Όσες κατανάλωναν τα περισσότερα εσπεριδοειδή είχαν 10% λιγότερο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου σε σύγκριση με όσες δεν κατανάλωναν καθόλου. 

Share
Σχετικά Άρθρα
Uncategorized

Η Κύπρος στα επιχειρήματα βουλευτών των ΗΠΑ κατά της πώλησης F-35 στην Τουρκία

Έντονες αντιδράσεις στην Ουάσιγκτον προκαλεί το ενδεχόμενο επανέναρξης της διαδικασίας πώλησης μαχητικών...

Uncategorized

Νέα παγκόσμια έρευνα αποκαλύπτει τους βασικούς “ενόχους” της πλαστικής ρύπανσης

Οι πλαστικές συσκευασίες τροφίμων και ποτών αποτελούν τα κυρίαρχα είδη θαλάσσιων απορριμμάτων...